5 Mayıs 2016 Perşembe

Rüyalar Miksi

Bugün Hıdrellez, herkes gül ağacına dilek bağlasın.
Dileklerini kağıda çizsin; denize atsın, doğaya atsın, mezarlıktan korkarsa bu saatte sokağa atsın.
5 Mayıs, Mayıs'ın hem beşi hem de başıdır.
Kışı bitirir, yazı getirir.
Bu sebeple inancımın yüksek oldugu günlerden (Bence dilekler net tutuyor, uzaylıların var oluşuna inandığım kadar inanıyorum).
Konumuz bu değil, rüyalar.

Geçenlerde rüyaların anlamına odaklanmak gerekliliğine dair bir yazı okumuştum.
En son gördüğüm bulutlu Tanrı'lı rüyadan sonra o kadar net hatırladığım bir kaç rüya yer edebildi beynimde. Biri leylekler, leylek şov (her zaman görebileceğim klasik bir rüya)

Dün Sibs arayıp bir tatlışı rüyasında hamile gördüğünden bahsetti, bense henüz öğrenmiştim o tatlışın gerçekten hamile olduğunu! (Yani Sibs'in rüyası gerçek.)

Gelelim bugüne, tüm ekip Amerika'ya iş gezisine gidiyoruz.
Israrla Amerika'da yapılacak pek bir şey olmadığını söyleyip (?), odak noktamızın hamburger olması gerektiği konusunda baskı yapıyorum. Çılgınca savunuyorum, aşırı ısrarcıyım (yine gereksiz bir ısrar; fakat çok inanıyorum). Tüm ekip onay verince, başlıyoruz mekan mekan gezmeye. HIMYM'daki Ted'in yediği hamburgerden sonra diş fırçalamayacağını beyan etmesinden ve Lily'nin burgasmından bile etkilenmeyen Marshall gibiyim. Daha iyisi var, olmalı. Sonunda bir mekana giriyoruz, lezzet ve keyiften ölüyorum. Hamburgerleri paketletip Türkiye'ye yanıma almak istiyorum ve paketletiyorum da. Nasıl iştahlı uyandım, bikini dönemine girerken bu iştah bir uzak dursa fena olmayacak.

Bugünden devam edersek, OyaKaya arıyor ve rüyasında dev bir kamyon ile yola çıktığımızı; direksiyona bir O'nun bir benim geçtiğimi söylüyor. Uzun yol şoförü gibi yol alıyoruz (Neyse ki bıyık bırakmamışız)
Yine bugün Merve rüyasında beni gördüğünü söylüyor.
Murat Boz ile sevgili olmuşum, pek mutluymuşum. Magazincilere boy boy pozlar, bir havalar.
Pek tipim değildir (esmerim biçim biçim) oysa ki, ama rüya bu.

Hayırlara vesile.
Hayırdır inşallah.
Suya anlat.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder